BEZPŁATNE SZKOLENIE!
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
BEZPŁATNE! DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MIKRO I MAŁYCH FIRM Z MAŁOPOLSKI
„TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA”
26-27.03.2012
SUCHA BESKIDZKA
W programie między innymi:
- „Umieć mówić nie znaczy umieć rozmawiać”, czyli najważniejsze zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej
- Zmysły w procesie komunikacji
- Dwoje uszu, jedne usta, czyli o różnicy pomiędzy słyszeniem a słuchaniem – słuchanie aktywne
- Różni klienci, różne sposoby komunikacji
- Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych w sytuacjach służbowych
- Etapy obsługi klienta indywidualnego i biznesowego oraz podstawy procesu sprzedaży
- Budowanie lojalności klienta – jak to robić?
- Komunikacja perswazyjna w rozmowach z „trudnymi” klientami
- Małe, ale ważne słowa: „ale”, „nie” i „spróbuj” – jak je wykorzystać?
- Zastosowanie perswazji w windykacji należności
- Sposoby postępowania z reklamacjami
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych
- Organizowanie telemarketingu
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt:
Kamila Kosal-Garbacz
SĄDECKA IZBA GOSPODARCZA
TEL. (18) 4499164
TEL.KOM 666-149-143
Natalia Borowy
STOWARZYSZENIE „SAMORZĄDOWE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ROZWOJU” W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
TEL. (33) 8741315
Małopolska Akademia Zarządzania II – systemowy cykl szkoleń dla mikro i małych przedsiębiorstw