BEZPŁATNE SZKOLENIE!

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

BEZPŁATNE! DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MIKRO I MAŁYCH FIRM Z MAŁOPOLSKI

„TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA”

26-27.03.2012

 SUCHA BESKIDZKA

W programie między innymi:

  • „Umieć mówić nie znaczy umieć rozmawiać”, czyli najważniejsze zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej
  •  Zmysły w procesie komunikacji
  •  Dwoje uszu, jedne usta, czyli o różnicy pomiędzy słyszeniem a słuchaniem – słuchanie aktywne
  • Różni klienci, różne sposoby komunikacji
  • Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych w sytuacjach służbowych
  • Etapy obsługi klienta indywidualnego i biznesowego oraz podstawy procesu sprzedaży
  • Budowanie lojalności klienta – jak to robić?
  • Komunikacja perswazyjna w rozmowach z „trudnymi” klientami
  • Małe, ale ważne słowa: „ale”, „nie” i „spróbuj” – jak je wykorzystać?
  • Zastosowanie perswazji w windykacji należności
  • Sposoby postępowania z reklamacjami
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych
  • Organizowanie telemarketingu

 

W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt:

Kamila Kosal-Garbacz

SĄDECKA IZBA GOSPODARCZA

TEL. (18) 4499164

TEL.KOM 666-149-143

 

Natalia Borowy

STOWARZYSZENIE „SAMORZĄDOWE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ROZWOJU” W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

TEL. (33) 8741315

Małopolska Akademia Zarządzania II – systemowy cykl szkoleń dla mikro i małych przedsiębiorstw