Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym Doradztwo dla Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy
Stowarzyszenie „Samorzadowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju” w Suchej Beskidzkie zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na doradztwo dla Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EuropejskiegoFunduszu Społecznego – Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki; Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie
Numer ogłoszenia:
13769 – 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie „Samorządowe Centrum
Przedsiębiorczości i Rozwoju” w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 175, 34-200
Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 8741103, faks 33 8741285.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.funduszemalopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo dla
Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy,
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego – Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki; Działanie 8.1. Rozwój
pracowników i przedsiębiorstw w regionie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podstawowego z zakresu
marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami, finansów
przedsiębiorstwa, prowadzenia działań eksportowych oraz doradztwa prawnego dla
Beneficjentów Ostatecznych projektu Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8,
79.11.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w
okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie – wykonał 1) Dla części nr 1: co najmniej 3 usługi
doradcze obejmujące – każda swoim zakresem co najmniej: marketing
przedsiębiorstwa, organizację i zarządzanie przedsiębiorstwem, finanse
przedsiębiorstwa, prowadzenie działań eksportowych o wartości co najmniej 30 000
zł brutto każda; oraz przedstawi dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie
2) Dla części 2: co najmniej 3 usługi doradcze obejmujące – każda swoim zakresem
co najmniej: doradztwo prawne w zakresie prawa cywilnego i postępowania
cywilnego, prawa gospodarczego, prawa ochrony środowiska, prawa
administracyjnego i postępowania administracyjnego o wartości co najmniej 20 000
zł brutto każda; oraz przedstawi dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonanie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia. Z treści
dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca
spełnia
- Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dla części nr 1 Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje co najmniej 4 osobami
(doradcami) zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi poniższe warunki: a)
doradca w zakresie marketingu przedsiębiorstwa -wymagania minimalne:
wykształcenie wyższe pełne, – zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co
najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: przygotowania strategii
marketingowej, wykorzystania nowoczesnych technologii w marketingu; b) doradca w
zakresie organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem – wymagania minimalne:-
wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej
100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie organizacji pracy przedsiębiorcy,
doboru personelu, skutków prawnych wyboru formy prowadzenia działalności
gospodarczej; c) doradca w zakresie finansów przedsiębiorstwa -wymagania
minimalne: -wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat
co najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: form opodatkowania
działalności gospodarczej, postępowania w przypadku zagrożenia utraty płynności
finansowej, pomocy w zarządzaniu kapitałem obrotowym; d) doradca w zakresie
działalności firmy na rynkach zagranicznych – wymagania minimalne; –
wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej
100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: form ograniczania ryzyka
związanego z działalnością eksportową, narzędzi pozyskiwania klienta
zagranicznego, konsultacji strategii wejścia na rynek zagraniczny. Dla części nr
2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami (doradcami
prawnymi) zdolnymi do wykonania zamówieni spełniającymi poniższe warunki:a)
doradca prawny w zakresie prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa ochrony
środowiska , -aktualny wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów,-
zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 50 godzin (zegarowych)
doradztwa prawnego w zakresie prawa cywilnego i postępowania cywilnego,
-zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 50 godzin doradztwa
prawnego w zakresie prawa gospodarczego (w tym prawo finansowe i
handlowe),zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 30 godzin
doradztwa prawnego w zakresie prawa ochrony środowiska; b) doradca w zakresie
prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego – wymagania minimalne:-
wykształcenie wyższe prawnicze pełne – zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat
co najmniej 50 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie praw administracyjnego i
postępowania administracyjnego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej
warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie
spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki
Wykonawca spełnia
- Dla części nr 1 Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje co najmniej 4 osobami
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że posiada
środki finansowe lub zdolność kredytową : a) Nie mniejszą niż 50 tys. złotych
dla podmiotu ubiegającego się o zamówienie – dla części nr 1 i b) Nie mniejszą
niż 30 tys. złotych dla części nr 2. Jeżeli wykonawca składa ofertę na obie
części musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej
o wysokości nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych. Ocena spełniania
przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia – nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie,
iż postawione warunki Wykonawca spełnia
- Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że posiada
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku
lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego
zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy,
potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub
jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert. - III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.funduszemalopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i
Rozwoju w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 175 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Samorządowe
Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 175,
34-200 Sucha Beskidzka, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr UDA –
POKL.08.01.01-12-027/11-00 , pt. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy, jest
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług doradztwa
podstawowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa podstawowego z zakresu
marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, finansów
przedsiębiorstwa oraz prowadzenia działań eksportowych, przez cały okres trwania
umowy w ilości średnio 72 godzin miesięcznie. Zamawiający przewiduje, że w
okresie trwania umowy wykonawca wykona usługi doradztwa podstawowego w ilości
nie przekraczającej 2380 godzin. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług doradztwa prawnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa prawnego z zakresu prawa i
postępowania cywilnego, prawa gospodarczego, w tym prawo finansowe, handlowe,
prawo ochrony środowiska, prawo i postępowanie administracyjne przez cały okres
trwania umowy w ilości średnio 8 godzin miesięcznie. Zamawiający przewiduje ,że
w okresie trwania umowy wykonawca wykona usługi doradztwa prawnego w ilości nie
przekraczającej 260 godzin.. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dokumenty do pobrania:
Załączniki do SIWZ:
1 a Opis przedmiotu zamówienia doradztwo podstawowe
1 b Opis przedmiotu zamówienia doradztwo prawne
3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
6 Zobowiazanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
7 Wykaz osób będących uczestniczyć w realizacji zamówienia