Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym Doradztwo dla Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy

Stowarzyszenie „Samorzadowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju” w Suchej Beskidzkie zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na doradztwo dla Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EuropejskiegoFunduszu Społecznego – Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki; Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie

Numer ogłoszenia:
13769 – 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie „Samorządowe Centrum
Przedsiębiorczości i Rozwoju” w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 175, 34-200
Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 8741103, faks 33 8741285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.funduszemalopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo dla
Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy,
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego – Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki; Działanie 8.1. Rozwój
pracowników i przedsiębiorstw w regionie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podstawowego z zakresu
marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami, finansów
przedsiębiorstwa, prowadzenia działań eksportowych oraz doradztwa prawnego dla
Beneficjentów Ostatecznych projektu Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8,
79.11.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
    zamówienia:
    nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w
      okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
      krótszy – w tym okresie – wykonał 1) Dla części nr 1: co najmniej 3 usługi
      doradcze obejmujące – każda swoim zakresem co najmniej: marketing
      przedsiębiorstwa, organizację i zarządzanie przedsiębiorstwem, finanse
      przedsiębiorstwa, prowadzenie działań eksportowych o wartości co najmniej 30 000
      zł brutto każda; oraz przedstawi dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie
      2) Dla części 2: co najmniej 3 usługi doradcze obejmujące – każda swoim zakresem
      co najmniej: doradztwo prawne w zakresie prawa cywilnego i postępowania
      cywilnego, prawa gospodarczego, prawa ochrony środowiska, prawa
      administracyjnego i postępowania administracyjnego o wartości co najmniej 20 000
      zł brutto każda; oraz przedstawi dokumenty potwierdzające ich należyte
      wykonanie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w
      postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia. Z treści
      dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca
      spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Dla części nr 1 Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje co najmniej 4 osobami
      (doradcami) zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi poniższe warunki: a)
      doradca w zakresie marketingu przedsiębiorstwa -wymagania minimalne:
      wykształcenie wyższe pełne, – zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co
      najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: przygotowania strategii
      marketingowej, wykorzystania nowoczesnych technologii w marketingu; b) doradca w
      zakresie organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem – wymagania minimalne:-
      wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej
      100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie organizacji pracy przedsiębiorcy,
      doboru personelu, skutków prawnych wyboru formy prowadzenia działalności
      gospodarczej; c) doradca w zakresie finansów przedsiębiorstwa -wymagania
      minimalne: -wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat
      co najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: form opodatkowania
      działalności gospodarczej, postępowania w przypadku zagrożenia utraty płynności
      finansowej, pomocy w zarządzaniu kapitałem obrotowym; d) doradca w zakresie
      działalności firmy na rynkach zagranicznych – wymagania minimalne; –
      wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej
      100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: form ograniczania ryzyka
      związanego z działalnością eksportową, narzędzi pozyskiwania klienta
      zagranicznego, konsultacji strategii wejścia na rynek zagraniczny. Dla części nr
      2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami (doradcami
      prawnymi) zdolnymi do wykonania zamówieni spełniającymi poniższe warunki:a)
      doradca prawny w zakresie prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa ochrony
      środowiska , -aktualny wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów,-
      zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 50 godzin (zegarowych)
      doradztwa prawnego w zakresie prawa cywilnego i postępowania cywilnego,
      -zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 50 godzin doradztwa
      prawnego w zakresie prawa gospodarczego (w tym prawo finansowe i
      handlowe),zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 30 godzin
      doradztwa prawnego w zakresie prawa ochrony środowiska; b) doradca w zakresie
      prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego – wymagania minimalne:-
      wykształcenie wyższe prawnicze pełne – zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat
      co najmniej 50 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie praw administracyjnego i
      postępowania administracyjnego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej
      warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie
      spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki
      Wykonawca spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że posiada
      środki finansowe lub zdolność kredytową : a) Nie mniejszą niż 50 tys. złotych
      dla podmiotu ubiegającego się o zamówienie – dla części nr 1 i b) Nie mniejszą
      niż 30 tys. złotych dla części nr 2. Jeżeli wykonawca składa ofertę na obie
      części musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej
      o wysokości nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych. Ocena spełniania
      przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
      formuły spełnia – nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie,
      iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
    których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
    udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
      okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
      niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie
      ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
      jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
      i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub
      usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
      wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
      kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
      temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
      wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
      w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy
      oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą
      wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
      o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
      ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
    postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku
    lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego
    zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy,
    potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub
    jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
    terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
      spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które
      będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
      dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
      III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.funduszemalopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem:
Stowarzyszenie Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i
Rozwoju w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 175 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
23.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Samorządowe
Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 175,
34-200 Sucha Beskidzka, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt nr UDA –
POKL.08.01.01-12-027/11-00 , pt. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy, jest
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług doradztwa
podstawowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa podstawowego z zakresu
    marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, finansów
    przedsiębiorstwa oraz prowadzenia działań eksportowych, przez cały okres trwania
    umowy w ilości średnio 72 godzin miesięcznie. Zamawiający przewiduje, że w
    okresie trwania umowy wykonawca wykona usługi doradztwa podstawowego w ilości
    nie przekraczającej 2380 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.23.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług doradztwa prawnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa prawnego z zakresu prawa i
    postępowania cywilnego, prawa gospodarczego, w tym prawo finansowe, handlowe,
    prawo ochrony środowiska, prawo i postępowanie administracyjne przez cały okres
    trwania umowy w ilości średnio 8 godzin miesięcznie. Zamawiający przewiduje ,że
    w okresie trwania umowy wykonawca wykona usługi doradztwa prawnego w ilości nie
    przekraczającej 260 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1 a Opis przedmiotu zamówienia doradztwo podstawowe

1 b Opis przedmiotu zamówienia doradztwo prawne

2    Oferta cenowa

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Wykaz wykonanych usług

6 Zobowiazanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów

7 Wykaz osób będących uczestniczyć w realizacji zamówienia

8 Oświadczenie pełnomocnika

9a Projekt umowy doradztwo podstawowe

9b Projekt umowy doradztwo prawne